Infrastruktura hotelu je působivá, hotel na mě udělal dobrý dojem, pokud jde o standard pokojů, úroveň jídla a velikost bazénu/sauny/vířivky.
Největší pochybnosti mám však o službě:
- Nedostatek pořádného "onboardingu", ale na začátku vám personál dá klíč od pokoje, řekne vám, kde to je a jde! Výsledkem je, že se musíte ptát na všechny, i na ty nejvšednější věci. Bohužel, když přijdete po 2-3 hodinové jízdě, v té mé byste měli být informováni "automaticky" o všem, o infrastruktuře, o atrakcích, o cenách, protože nemáte hlavu se na všechno ptát.
- Polévka podávaná za studena v restauraci
- Pokojová služba je otevřena pouze do 21:00, tj. zavírá v době, kdy je to nejvíce potřeba
- Duplikát karty pokoje pro mého partnera byl vydán, neotevřela garáž
- Co se týče parkování - hotel účtuje příplatek za venkovní prostor, který je nutné rezervovat předem (o čemž jsme nebyli vůbec informováni), podzemní parkoviště je také placené navíc
- Trochu nejasnosti s úklidem pokojů. Na jedné straně jsou nápisy na kliku "prosím ukliďte můj pokoj", na druhé straně personál vše uklízí za pochodu, tyto nápisy vůbec nefungují. Také, když jsme požádali uklízečku, aby vyměnila pouze ručníky, paní se "vnutila" a začala čistit zrcadlo v koupelně. Je to hezké, ale přehnaná horlivost je horší než fašismus, připomeňme 😉 si.
- Na mnoho věcí existuje návod v podobě většinou malého "papírku", ale např. v saunách, kde je to v podstatě nejvíce potřeba, není disciplína, někdo se vstupuje v žabkách, někdo bez, někdo po sauně naloží rovnou do bazénu atd.
- Nutí vás platit za kávové kapsle do mini kávovaru na pokoji
- V našem pokoji nebyl telefon, na který bychom mohli zavolat pokojovou službu. Také jsme nedostali hotelové žabky
- Při pokusu o domluvení 3 masáží kolem 16:00 SPA oznámilo, že do konce dne je prostor pouze pro jednu službu. Obecně platí, že SPA mělo velmi malou kapacitu, se spoustou nabízených služeb, prezentovaných ve formě brožury jako v jídelním lístku restaurace (pravděpodobně asi 30 různých masáží).
Obecně je hotel velmi pěkný, ale tyto nedostatky ve službách nám trochu znepříjemnily cestu.
Infrastruktura hotelu imponująca, Hotel zrobił na mnie dobre wrazenie pod względem standardu pokoi, poziomu jedzenia i wielkości basenu/ suan/ jacuzzi.
Jednak co do obsługi mam największe wątpliwości:
- brak właściwego "onboardingu", cyzli na start obsługa daje Ci klucz do pokoju, mówi gdzie się znajduje i wio! W rezultacie o wszystkie nawet najbardziej prozaiczne rzeczy trzeba się dopytywać. Niestety jak przyjeżdża się po 2-3 h jazdy to w mojej należy byc poinformowanym "z automatu" o wszystkim, o infrastrukturze, o atrakcjach, o cenach, bo nie ma się głowy żeby zapytać o wszystko.
- Zupa podana zimna w restauracji
- Room service czynny tylko do 21:00, czyli jest zamykany wtedy gdy jest najbardziej potrzebny
- Wydany duplikat karty do pokoju dla mojej partnerki nie otwierał garażu
- Odnośnie parkowania - hotel nalicza dodatkowo za miejsce pod chmurką, które trzeba wcześniej zarezerwować (o czym w ogóle nie byliśmy poinformowani), parking podziemny płatny także dodatkowo
- Trochę dwuznaczność ze sprzątaniem pokojów. Z jednej strony są wywieszki na klamkę "prosze posprzątać mój pokój" z drugiej strony obsługa sprząta wszystko jak leci, te wywieszki w ogóle nie funkcjonują. Też gdy poprosiliśmy obsługę sprzątającą tylko o wymianę ręczników, Pani "na siłę" weszła i zaczęła czyścić lustro w łazience. Jest to miłe, ale nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu, pamiętajmy 😉.
- Do wielu rzeczy są porozstawiane instrukcje w formie zazwyczaj małej "karteczki", ale np. w saunach czyli tam gdzie to jest w zasadzie najbardziej potrzebne nie ma dyscypliny, jedni wchodza w klapkach, jedni bez, jedni po saunie ładują się prosto do basenu itp.
- Za kapsułki do kawy do miniekspresu w pokoju każą sobie płacić
- W naszym pokoju nie było aparatu telefonicznego, aby zadzwonić na room service. Nie dostaliśmy też klapek hotelowych
- SPA przy próbie umówienia się na 3 masaże w okolicach 16:00 oznajmiło że jest miejsce tylko na jedną usługe do końca dnia. Ogólnie SPA miało bardzo małą przepustowość, przy oferowanych bardzo wielu usługach, prezentowanych w formie książeczki jak w restauracyjnym menu (chyba ok. 30 przeróżnych masaży).
Ogólnie Hotel bardzo fajny, ale te niedociągniecia w obsłudze troszeczkę uprzykrzały nam wyjazd.